Polityka prywatności

Polityka prywatności serwisów:
linguanova.com.pl, agencjatlumaczen.com.pl, saleszkoleniowe.waw.pl, wyjazdyjezykowe.pl, dobrylingwista.pl

I. Zasady przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

1. Administratorem serwisów: www.linguanova.com.pl, www.agencjatlumaczen.com.pl, www.saleszkoleniowe.waw.pl, www.wyjazdyjezykowe.pl, www.dobrylingwista.pl jest Lingua Nova Sp. z o.o., ul. Wspólna 41, p. II, 00-519 Warszawa. Kontakt do Specjalisty ds. Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iodo@linguanova.com.pl, tel.: +48 (22) 584-10-14

2. Cel i czas przetwarzania danych osobowych:
2.1. Odpowiedź na zadane przez Użytkownika pytanie przesłane w formularzu kontaktowym, poprzez pocztę elektroniczną, Live Chat lub Live Call, system rezerwacji lub połączenie telefoniczne. W powyżej opisanych przypadkach będziemy przetwarzać dane Użytkownika w celu obsługi zgłoszonego zapytania lub rozpatrzenia reklamacji. W przypadku zadanego pytania o ofertę Lingua Nova dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na zapytanie o ofertę oraz dalszej korespondencji niezbędnej do omówienia lub uszczegółowienia oferty. Dane osobowe będą przetwarzane w czasie niezbędnym do obsługi zapytania.
2.2. Marketing usług Lingua Nova na podstawie zgody Użytkownika (pisemnej lub ustnej). Dane osobowe przetwarzane są do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
2.3. Procesy rekrutacji i/lub podjęcia współpracy na podstawie dobrowolnie przesłanych przez Użytkownika dokumentów rekrutacyjnych, takich jak: CV, list motywacyjny, referencje i inne dokumenty oraz informacje poświadczające kwalifikacje Użytkownika niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na oferowane i dostępne stanowiska pracy w Lingua Nova Sp. z o. o.;
2.4 Zapisy Użytkownika na webinaria, szkolenia, kursy, warsztaty i inne wydarzenia organizowane przez Lingua Nova. Dane osobowe przetwarzane są w celu organizacji zapisu i przeprowadzenia danego wydarzenia. Dane osobowe przetwarzane są do czasu zakończenia wydarzenia.
2.5 Rezerwacji sal szkoleniowych Lingua Nova na podstawie dobrowolnie przesłanych (lub podanych telefonicznie) danych niezbędnych do dokonania rezerwacji. Dane Użytkownika będą przetwarzane w celu organizacji i realizacji usługi wynajmu lub do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

3. Odbiorcy danych osobowych:
3.1. Pracownicy administratora danych.
3.2. Usługodawcy, z którymi Lingua Nova Sp. z o. o. współpracuje na podstawie odrębnych umów, a w szczególności podmioty takie jak: operatorzy domen internetowych, dostawcy usług IT, dostawcy systemów płatności on-line, dostawcy systemów rezerwacji, dostawcy usług SEO i SEM, firmy realizujące usługi mailingowe, dostawcy e-learningu oraz ich upoważnieni pracownicy – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zleconej Lingua Nova usługi.

4. Podanie danych prze Użytkownika jest dobrowolne, ale niezbędne w zakresie przetworzenia zapytania bądź realizacji usługi.

5. Prawa, które przysługują Użytkownikowi:
5.1. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia.
5.2. Prawo wniesienia sprzeciwu co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5.3. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania.
5.4. Prawo wycofania udzielonej dobrowolnie zgody na marketing usług Lingua Nova.
5.5. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych lub do ich całkowitego usunięcia – „prawo do bycia zapomnianym”.
5.6. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
5.7. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy: iodo@linguanova.com.pl

6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o Użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
6.1. Poprzez dobrowolnie przesłane (oraz podane telefonicznie) przez Użytkownika dane i informacje w formularzu kontaktowym, jak również poprzez pocztę elektroniczną, Live Chat lub Live Call, system rezerwacji lub połączenie telefoniczne.
6.2. Poprzez zapisywanie na urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. “ciasteczek”).
6.3. Poprzez gromadzenie logów serwera www poprzez home.pl

II. Informacja o plikach cookies.

1. Serwisy: www.linguanova.com.pl, www.agencjatlumaczen.com.pl, www.saleszkoleniowe.waw.pl, www.wyjazdyjezykowe.pl, www.dobrylingwista.pl korzystają z plików cookies. Zgoda na cookies nie oznacza, że dane Użytkownika będą przetwarzane w celach marketingowych i sprzedażowych.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator Serwisu.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
4.1. Tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownik serwisu korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
4.2. Utrzymanie sesji Użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
4.3. Określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

5. W ramach serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisów Lingua Nova.

8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Administratorem serwisu reklamodawców i partnerów.

9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookies wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics.

10. Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Użytkownik korzysta z serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

11. W zakresie informacji o preferencjach Użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google Użytkownik może wyłączyć personalizację reklam, przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

III. Logi serwera.

1. Informacje o niektórych zachowaniach Użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
2.1. Czas nadejścia zapytania.
2.2. Czas wysłania odpowiedzi.
2.3. Nazwę stacji Klienta – identyfikacja realizowana przez protokół http.
2.4. Informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http.
2.5. Adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do serwisu nastąpiło przez odnośnik.
2.6. Informacje o przeglądarce Użytkownika.
2.7. Informacje o adresie IP.

3. Powyższe dane nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

4. Powyższe dane wykorzystywane są jedynie dla celów administrowania serwerem.

IV. Udostępnienie danych.

1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

3. Administrator serwisów może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez serwisy upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

V. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

1. Jeśli Użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji Użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
2.1. Internet Explorer.
2.2. Chrome.
2.3. Safari.
2.4. Firefox.
2.5. Opera.
2.6. Android.
2.7. Safari (iOS).
2.8. Windows Phone.
2.9. Blackberry.